Greutatea corecta si cresterea masei musculare.

cum-imi-dezvolt-musculatura, Greutatea corecta si cresterea masei musculare.Primavara se apropie iar salile de fitness incep sa se umple de oameni care doresc sa-si modeleze corpul pentru vara, insa din ce in ce mai multi practicanti ai acestui sport nu aleg tehnica si greutatea care sa le permita o executie optima, corecta care sa ii apropie mai mult de scopul urmarit si nu de o accidentare!

Un singur lucru trebuie tinut minte, in cazul in care dorim sa construim masa musculara este de evitat sa folosim greutati mari si sa trisam, deoarece greutatile mari nu ne vor permite sa executam corect repetarea. In consecinta va creste riscul de accidentare. Daca nu avem un numar de minim 8 repetari mergem mai mult catre un antrenament de dezvoltare a fortei, ceea ce este specific antrenamentului de tip power lifting!

Greutatea aleasa pentru a efectua corect un numar de 8-12 repetari per set este greutatea optima pentru dezvoltarea masei musculare.

Recomandare

Pentru a creste in masa musculara de calitate va recomand sa folositi exercitii de baza, cu greutati libere executand corect 3-4 serii/exercitiu si 3-4 exercitii/grupa lucrand cu o greutate ce va permite sa executati corect intre 8-12 repetari pe serie.