Nu se poate nega: pierderea în greutate este un obiectiv greu de îndeplinit. Dacă îți dorești să slăbești sănătos și să ai parte de rezultate durabile trebuie să accepți că este necesar să te înarmezi cu destul de multă răbdare și să fii dispus să faci schimbări pe termen lung.

Iată câteva sfaturi care te vor ajuta:

Fii în deficit caloric

În general, este aproape imposibil să slăbești fără a fi în deficit caloric. Acest lucru înseamnă că trebuie să arzi mai multe calorii decât consumi pentru o perioadă mai îndelungată de timp, de obicei câteva săptămâni sau luni.

Atenție la dietă

Atunci când îți dorești să slăbești, alimentația adecvată joacă cel mai important rol. Încearcă să consumi alimente de calitate (legume și fructe proaspete, ouă, carne slabă, pește cu puțină grăsime, fructe de mare, cereale integrale, orez brun, fasole, linte, nuci etc.), să eviți alimentele care conțin cantități mari de carbohidrați simpli (pâine albă, produse de patiserie, paste, cartofi etc.), să consumi cât mai puțin zahăr și să renunți la dulciuri și la prăjeli.

Mersul la sală, excelent în a arde calorii

Sala este cel mai eficient mod de a topi grăsimea. Antrenamentele cu greutăți te vor ajuta să slăbești mai mult decât alte forme de antrenament. Îți recomandăm fandările, genuflexiunile, îndreptările și flotările.

Ca exerciții cardio, poți face bandă, bicicletă și stepper.

Și antrenamentele de tip HIIT te vor ajuta. Acestea presupun să alternezi între intervale de efort de intensitate medie-ridicată și intervale de pauză și recuperare. Acest tip de antrenament îl poți aplica atât în banala alergare pe bandă (alergi rapid timp de 30 de secunde, mergi la pas 30 de secunde), cât și în combinarea a două sau mai multe exerciții.

Concentrează-te pe adoptarea unor comportamente sănătoase

Experții recomandă să te axezi pe adoptarea unor comportamente sănătoase: să faci mișcare cât mai des și de cel puțin 3 ori pe săptămână, să mănânci regulat și încet, să nu sari peste micul dejun, să nu mănânci la ore târzii, să reduci dimensiunile porțiilor de mâncare, să bei multă apă, să eviți băuturile alcoolice, să te odihnești suficient și să te stresezi cât mai puțin.

La Body Art Wellness Club vei găsi antrenori care îți vor creea antrenamente și planuri de nutriție personalizate, îți vor monitoriza întreaga activitate și te vor ajuta să ajungi cât mai rapid la rezultatele dorite.