Antrenament la Body Art Wellness Club cu Mihai Tica

Te-ai saturat de alergarea pe banda, bicicleta clasica a devenit un factor de stress in antrenamentul tau, simti ca antrenamentul cardio a devenit monoton si vrei sa faci o schimbare, dar sa ai cel putin aceeasi eficienta in antrenamentul cardio? Atunci este timpul sa incepi antrenamentul de CYCLING !!!

O activitate adaptata in functie de nivelul de pregatire fizica!

Fiecare participant are un potenţial diferit de efort fizic, de aceea este vital ca în cadrul clasei să adaptăm profilul clasei la capacitatea de efort variat al fiecărui client, menţiând ritmul şi intensitatea efortului la nivel individual şi nu ca şi comparaţie cu ceilalţi clienţi. Secretul pentru a obţine un antrenament eficient dar şi în acelaşi timp sigur este acela ca instructorul să aibe capacitatea de a transmite informaţia într-un mod foarte simplu şi eficient.

Consum caloric ridicat!

Acest tip de antrenament combină atât partea de antrenament aerob (arderea de calorii în prezenţa oxigenului) întâlnit în cadrul antrenamentului prelungit în care rezistenţa este un factor cheie, cât şi antrenamentul anaerob (arderea de calorii în absenţa oxigenului) întâlnit mai ales în sprinturile de scurtă durată, astfel unul dintre cele mai eficiente tipuri spinning este acela cu intervale.

Accesibila incepatorilor, o provocare pentru avansati!

Având multiple avantaje, toată lumea poate pedala la bicicletă chiar dacă sunt sau nu antrenaţi, fiind un antrenament foarte eficient atât pentru începători cât şi pentru avansaţi, executat corect există un risc foarte mic de accidentări (low impact), combină variate forme de antrenament (cardio, antrnamentul de forţă, lucru în echipă), foarte uşor adaptabil la nivelul de pregătire al fiecărui participant, nu necesită o coordonare foarte bună a mişcărilor executate, Spinning-ul poate face parte din antrenamentul fiecăruia dintre noi.