Eşti prea slab? Cum poţi să creşti în greutate corporală prin exerciţii fizice?

Cea mai bună soluție, atât pentru cei care doresc să slăbească, cât și pentru cei care doresc să crească în greutate, este exercițiul fizic. Sportul îți poate oferi o mulțime de avantaje, iar masa corporală de care să fii mulțumit este unul dintre ele.

Dacă ești prea slab și vrei să crești în greutate, iată câteva sfaturi care te vor ajuta să îți atingi scopul prin exerciții fizice.

1) Mănâncă mult. Odată ce te-ai apucat să faci sport, apucă-te să și mănânci. Este bine să mărești atât cantitatea de proteine, cât și cantitatea de carbohidrați și să te focusezi pe alimente 100% sănătoase. Poți mânca aproape orice, atâta vreme cât nu sunt produse procesate din comerț, prăjeli sau dulciuri. Mănâncă pui, vită, curcan, pește sau lapte pentru proteine și cât mai mult orez, paste sau cereale pentru carbohidrați. Dacă nu mănânci, nu vei putea să crești în greutate, indiferent de cât de mult de antrenezi.

2). Fă exerciţiile corect. Dacă ești începător și nu știi cum să execuţi corect exercițiile de fitness, atunci este cazul să ceri sfatul unui antrenor personal. Antrenamentele făcute în prezenţa unui profesionist nu se pot compara cu niciun alt fel de antrenamente individuale deoarece beneficiezi de un program total personalizat şi indicat pentru tine, de motivaţia necesară şi de recomandări legate de alimentaţia potrivită. Antrenorii de fitness de la Body Art Wellness Club sunt oricând pregătiţi să te facă să atingi obiectivele pe care ţi le-ai stabilit şi astfel să ajungi la rezultatele dorite.

3) Odihnește-te! Pentru a crește, mușchii au nevoie de odihnă. Este motivul pentru care trebuie să eviți să te antrenezi zilnic la sală. Lasă cel puțin 4 zile între antrenamentele pentru aceeași grupă de mușchi și dormi suficient în fiecare noapte.

4) Evită exercițiile aerobice. Este bine să eviți bicicleta, alergatul și orice alt exercițiu care îți poate consuma din energie și din calorii. Exercițiile anaerobe din sala de fitness sunt cele mai importante pentru tine.

5) Ține cont de intensitate! Atunci când vrei să pui masă musculară este bine să petreci cât mai mult timp la sala de fitness şi să faci efort până la epuizare. Alege greutăți cât mai mari și forțează mișcarea până dincolo de limită. În felul acesta, creșterea musculaturii va fi rapidă și sănătoasă.