Exercitiile de baza stau la temelia construirii oricarui obiectiv, fie ca vrei sa slabesti sau sa acumulezi masa musculara!

Genuflexiunile – acest exercitiu pune tensiune pe toata musculatura piciorului: gambe, tibiali, cvadriceps (partea anterioara a coapsei), bicepsul femural (partea posterioara a coapsei), glutei sau fesieri.
Genuflexiunile ajuta la eliberarea de GH (grow hormone), sporesc secretia de testosteron ajutand astfel la dezvoltarea musculaturii trenului inferior, dar in acelasi timp si la eliminarea kilogramelor in plus, angrenand in efort foarte multi muschi (aproximativ 50% din masa musculara).

Indreptarile cu bara, de departe cel mai greu exercitiu, este si cel mai eficient in stimularea cresterii generale a musculaturii. Solicita un numar foarte mare de grupe musculare: gambele, bicepsii femurali, dorsalii, trapezul, deltoizii posteriori, muschii extensori ai gatului, antebratele si accelereaza procesul de slabire, socul resimtit de organism fiind mult mai mare comparativ cu alte exercitii ce implica doar 2 – 3 grupe musculare mici.

Plyobox jumps (sariturile pe si de pe cub) – Un exercitiu de tip cardio, solicitant pentru incepatori, dar cu o tehnica de executie foarte simpla!
Exercitiul poate fi efectuat pe orice platforma care iti ofera suficienta stabilitate. Implica in efort toata musculatura trenului inferior, cu accent pe bicepsii femurali (partea posterioara a coapsei), dar si alte grupe musculare la fel de importante.

VEZI TUTORIALUL DE MAI JOS PENTRU O EFECTUARE CORECTA A TIPURILOR DE EXERCITII